חברות להצלחה
  • ראשי
  • חברות להצלחה
  • חברות מספרות
  • עסקים
    • אומנות
    • אירועים
    • יופי ואסתטיקה
    • יעוץ וטיפול
    • בריאות
    • יעוץ עסקי וארגוני
    • מזון
    • מחשבים ואינטרנט
    • מכירות
    • מקצועות חופשיים
  • הרצאות וכתבות
  • כתבי לנו
  • ראשי
  • חברות להצלחה
  • חברות מספרות
  • עסקים
    • אומנות
    • אירועים
    • יופי ואסתטיקה
    • יעוץ וטיפול
    • בריאות
    • יעוץ עסקי וארגוני
    • מזון
    • מחשבים ואינטרנט
    • מכירות
    • מקצועות חופשיים
  • הרצאות וכתבות
  • כתבי לנו
חברות להצלחה
  • ראשי
  • חברות להצלחה
  • חברות מספרות
  • עסקים
    • אומנות
    • אירועים
    • יופי ואסתטיקה
    • יעוץ וטיפול
    • בריאות
    • יעוץ עסקי וארגוני
    • מזון
    • מחשבים ואינטרנט
    • מכירות
    • מקצועות חופשיים
  • הרצאות וכתבות
  • כתבי לנו
  • ראשי
  • חברות להצלחה
  • חברות מספרות
  • עסקים
    • אומנות
    • אירועים
    • יופי ואסתטיקה
    • יעוץ וטיפול
    • בריאות
    • יעוץ עסקי וארגוני
    • מזון
    • מחשבים ואינטרנט
    • מכירות
    • מקצועות חופשיים
  • הרצאות וכתבות
  • כתבי לנו
איך לייצר שיתופי פעולה בעסק
ראשי » הרצאות וכתבות » איך לייצר שיתופי פעולה בעסק
איך לייצר שיתופי פעולה בעסק

איך לייצר שיתופי פעולה בעסק

אוקטובר 12, 2019 8:52 pm אין תגובות admin

בפעם האחרונה הייתם נחושים שזה יצליח.

הזמנתם לכוס קפה , ישבתם, דיברתם, חשבתם, אבל לא יצא מזה כלום.

מכירים את זה?

אתם רוצים לעשות שיתופי פעולה, כי כולם אומרים שאפשר ממש להצליח, אבל לכם זה לא הולך.

הפעם, לקראת כנס העשור של תמך, והכנס הראשון של ביזנסט , אני רוצה לחלוק איתך תובנות לגבי שיתופי פעולה- איך ליצור שיתוף פעולה מוצלח.

כולם מנצחים!

המושג הראשון שצריך להכיר היטב לפני שפונים לשווק באמצעות שיתופי פעולה הוא המושג WIN WIN  WIN שמשמעו כל צד צריך לצאת מנצח, מרווח משיתוף הפעולה הזה. אם אני מציע לצד השני שיתוף פעולה , אני חייב שיהיה לו אינטרס, הוא חייב להרוויח משהו. ולא רק הוא. גם הלקוח צריך להיות מרווח משיתוף הפעולה הזו, צריך לצאת לו משהו שלא היה קורה בלעדי שיתוף הפעולה שלנו.

שיתופי פעולה

אם זה לא ישתלם לשלושתינו-  זה לא יחזיק מעמד!

מה כדאי להציע לצד השני משתף הפעולה?

אם כשאתם חושבים על השאלה הזו עולה לך בראש מיד המילה כסף, אז יש עוד רעיונות. הנה הסיבות שבגללן יהיה ענין לצד השני לשתף איתך פעולה והוא ירגיש מורווח:

  1. רווחיות– (בדיוק כמו שחשבת מלכתחילה) תשלום עמלת שיווק,  או ברטר – החלפה. אני אתן לך מוצר/ שרות שלי בתמורה ל X לקוחות שרכשו דרכך.  כמובן חשוב מאוד להיות ברורים כדי למנוע אי הבנות וחוסר נעימות.
  2. הגדלת המכירות– לדוגמא: על כל קניה בחנות הפארם ב80 ₪, הלקוחה תקבל עיסוי. כך גם בעל החנות שהצעת לו את שיתוף הפעולה מרויח שללקוחות יהיה ענין להגדיל את סכום הקניה, הלקוחה עצמה מרויחה עיסוי וגם אתם מרויחים לקוחה חדש שתכיר אתכם.
  3. חשיפה ללקוחות פוטנציאלים– הפניה הדדית של לקוחות שלא הכירו את הצד השני. שיתופי פעולה ברשימות תפוצה עובדות בדיוק כך. אני שולח מייל לרשימה שלי עם הצעה של הצד השני, והצד השני חושף את רשימת התפוצה שלו לשרות שלי.
  4. יעד ערכי– כן יש ערכים בעסקים ובהחלט כשיש לנו ערך משותף הוא בסיס טוב להצעת שיתוף פעולה.  לדוגמא: שיתוף פעולה בין שפית בריאותית לבין תזונאית, לתזונאית חשוב להנגיש מתכוני בריאות ללקוחות שלה.  (ניתן לגייס שיתוף פעולה ע"י הפקת כנס מקצועי).
  5. תגמול אישי– תגמול שאינו כסף , יכול להיות צ'ופר (ארוחה זוגית, תלוש קניה) , מוצר קד"מ יוקרתי שלא בהתייחס למוצר שלי כאות תודה לפני או אחרי ביצוע העסקה.
  6. ערך מוסף ללקוח– רעיונות לדוגמא: איפור שמתווסף לחבילה במחיר נמוך יותר, מתנה ללקוח של המפנה לדוגמא- סט תושבות לפרגולה והתקנה חינם, תגמול כספי (עמלה) שהמפנה יכול לבחור להעניק אותה כהנחה ללקוח שלו.
  7. חיבור אישי– בסופו של דבר כולנו בני אדם, ויהיו משתפי פעולה שכסף ותגמול לא ידבר אליהם, הם יעשו את זה מכל הלב ויגידו שלא מעוניינים בכלום. אל תשכחו להודות להם על ההפניה, להתעניין בשלומם, לתת להם יחס אישי, כי מסתבר שבעיניהם החברות אתכם חשובה לא פחות.

אתם שואלים את עצמכם, אז מה להציע בעצם?

אני חושבת שהכי נכון זה שתחשבו מראש על שתי אופציות כמו למשל עמלה או הפניה הדדית. תמיד תוכלו לשאול את הצד השני, האם האופן הזה מתאים לו או שהוא מעוניין במשהו אחר, ואפשר פשוט לשאול: מה יגרום לך לשתף איתי פעולה?

למי להציע שיתוף פעולה?

בכנסים עסקיים אתם נפגשים עם בעלי מקצועות שונים. למי הכי נכון לך להציע שיתוף פעולה?

ענו על השאלות הבאות:

  1. מהו קהל היעד שלך?
  2. איזה עסק יש לו אותו קהל יעד אך הוא נותן מוצר/שירות שונה?
  3. את מי עוד פוגשים הלקוחות שלך – לפני שהם באים אליך, אחרי שהם באים אליך , במקביל אליך?

והנה דוגמא: אתם עוסקים בעיצוב פרחים לאירועים ורוצים להגיע לעוד לקוחות חדשים.

קהל היעד שלכם- כלות (זר כלה), אמא של החתן (זרי ארוסין) , בעלי אירוע (סידורי פרחים לשולחנות).

הכלה מגיעה גם למאפרת, שמלת כלה, אולם, צלם וכו'. כל בעל מקצוע כזה עשוי לשתף איתך פעולה.

אמא של החתן מגיעה גם לחנות בגדי ערב, לקיטרינג , חנות תכשיטים- גם בעלי המקצוע האלו יכולים לעשות איתך שיתוף פעולה מוצלח.

בעלי אירוע, כמו חגיגת בר מצוה מגיעים גם להפקת הזמנות, חנות לחליפות לנוער/ גברים, קיטרינג, אולם, צלם וכו'. – גם להם אפשר להציע שת"פ.

 

לסיכום:

כדי ליצור שיתופי פעולה מוצלחים אתם צריכים:

  • לאתר את משתף הפעולה שיש לו אותו קהל יעד
  • לחשוב על הצעה שתהיה טובה בשבילו ובשביל הלקוח שלו

בהצלחה!

_________________

אודליה קוזלובסקי

שיתופי פעולה
השארת תגובה

ביטול

חפשי חברה בקבוצה

המפגש הקרוב בבני ברק

אדר  תשע"ח

ד' באדר תשע"ח 19/02/18

בשעה 9:15 בבוקר

לתוכניה ולהרשמה למפגש לחצי כאן>>>

המפגש הקרוב בירושלים

אדר תשע"ז

יום חמישי  תשע"ח

בשעה 9:30 בבוקר

לתוכניה ולהרשמה למפגש הבוקר לחצי כאן>>>

הדרכה להשתתפות בפורום

1. לחצי על "התחברות/ כניסה לפורום שבפינה השמאלית העליונה של האתר.

2. הכניסי את שם המשתמש והסיסמא שקבלת בעת רכישת המנוי לחברות להצלחה.

אם לא קבלת שם משתמש וסיסמא שלחי מייל לאודליה:

[email protected]

3. לחצי בצד ימין למעלה על "חברות להצלחה" כדי לחזור לאתר.

4. זהו - עכשיו את מחוברת ויכולה להשתתף בדיונים שלנו בפורום!

בהצלחה!

פרטי יצירת קשר:

אודליה: [email protected] |  052-7612633 

חני:  [email protected] | 058-5853500

האתר נבנה ע"י Odesign - איפיון , עיצוב ובניית אתרים
Powered by WordPress

הצטרפי לקבלת עידכונים על התאריכים של המפגשים , התוכניות
ומידע שיעזור לך במינוף העסק

מייל:
שם פרטי:

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס